Semesteråpning 2023

Sjømannskirken på Costa del sol ønsker velkommen til semesteråpning fredag 8. september! Dette blir en hyggelig dag på El Campanario for familier, barn, unge og voksne.

Dagens store begivenhet blir en familie-bootcamp i regi av Oxygen Sports & Wellness Club, som passer for alle fra skolealder! Konkurransepreget og spennede, og vil foregå i kirkens nærområde. De yngre barna kan være med å se på, heie på storesøsken eller rusle opp til kirka sammen med en foresatt for å henge i bassenget.

Vi åpner dørene kl. 15.30, og familiebootcampen starter kl. 16.00.

Etter aktivitetene blir det grillmat på El Campanario, og mulighet for å slappe av i hagen med musikk fra DJ og god stemning.

Priser for dagen er €15 for barn i skolealder, €5 for barn under skolealder, gratis for 0-3 år og €25 for voksne. Makspris per familie er €80!
Inkludert i prisen får man både aktiviteter gjennom dagen, og grillunsj på kirka etterpå.

Takk til våre sponsorer! (Og husk, vi har alltid rom for flere)
Hovedsponsor: DNB
Oxygen Sports & Wellness Club
Det norske magasinet
Vogt advokater
Clinica Medic
Clinica NorMed
Clinica NorDental
Segarra&Bråteng
Sector Alarm

PÅMELDINGSFRIST VAR 1. SEPTEMBER.
HVIS DU GLEMTE Å MELDE DEG PÅ, TA KONTAKT MED MENIGHETSPEDAGOG SILJE PÅ shs@sjomannskirken.no