Nederland

Sjømannskirken i Rotterdam ligger i Het Park (De Heuvel Park) like ved utkikkstårnet Euromast. Kirken er bygget norsk nasjonalromantisk stil og sto ferdig 1914.

Vi har ikke regelmessige åpningstider, men du er alltid velkommen til å komme når vi har arrangementer. Du kan også kontakte oss for å avtale et besøk når vi har folk på kirken.

Vi har  begrenset kapasitet til å betjene henvendelser på telefon.

Vi ber derfor om at generelle henvendelser til Sjømannskirken i Rotterdam skjer via e-post til denne adressen: rotterdam@sjomannskirken.no

Kirken I Rotterdam001

Informatie in het Nederlands

Welkom in de Noorse Kerk te Rotterdam.

20170212 11421

Gudstjenester

Månedlig feirer vi gudstjenester på ulike steder i Benelux

Butikk

Norsk butikk & Nettbutikk

Vi har norsk butikk på kirken i Rotterdam, på leseværelset i Antwerpen og i lokalene våre i Brussel.

_dsc0256.jpg

Skipsbesøk

Historien til Sjømannskirken i Rotterdam

Sjømannskirken har vært til stede i havnebyen Rotterdam i Nederland siden 1870-årene, og er stadig et samlingspunkt for norske sjøfolk, trailersjåfører og nordmenn bosatt i området.

Vis alle artikler

Hva skjer i Nederland?