Torolf Nordbø & "Han Innante"

Velkommen til konsert med Han Innante/Torolf Nordbø torsdag 14. mars, kl. 19.00

Humorshow og visekonsert! Torsdag 14. mars kl. 19.00 er det duket for humorshow med folkelig, verbal humor, parodier og sanger som passer folk i alle aldre og fra hele landet. Mannen bak figuren Han Innante, Torolf Nordbø gir oss to show for prisen av ett - både humorshow og konsert!

Pris pr. billett: 21 euro inkl. avgift.  Konsertkafé fra kl. 18.00.

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter i skjemaet under her på nettsiden. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett (er) som du enten kan printe ut eller fremvise på din mobil ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken, så lenge lageret varer. Eventuelle usolgte billetter selges på konsertdagen.

Tilbake til vår konsertside

Nå kommer de til El Campanario