Velg dato og sted for vielsen

Her på Sjømannskirken - enten inne i kirken eller i vår flotte hage - kan vi ha bryllupsseremonier både på torsdager (i tilknytning til vielser i ambassaden i Paris) og på fredager, med unntak av juli og august, da vi holder stengt. For andre steder i Paris eller Frankrike for øvrig avtaler vi tidspunkt fra vielse til vielse.

I første omgang sender dere inn deres datoønske og angir sted for vielsen i skjemaet under. Vi sjekker dernest om vi har anledning til å gjennomføre seremonien på dette tidspunktet og stedet og svarer dere pr. e-post. Så avtaler vi nærmere om detaljene.

Her kommer du tilbake til vår bryllupside

SEND INN FORESPØRSEL OM DATO OG TIDSPUNKT FOR VIELSE HER