Sjømannskirkens arbeid i Norge

Vårt oppdrag er å forankre Sjømannskirken i de elleve regionene i Norge gjennom kjennskap, engasjement, fellesskap, forbønn og innsamling.

Kirkeoffer til Sjømannskirken

Sjømannskirken - Norsk kirke i utlandet er en selvstendig og frivillig organisasjon som er avhengig av offer og gaver for å kunne bidra til fellesskap og trygghet for nordmenn i utlandet. Alle gaver går til Sjømannskirkens arbeid verden over.  Vi bidrar gjerne i gudstjenesten med innslag og informasjon. Vi kan også sende informasjonsmateriell til menigheten i forbindelse med offer til Sjømannskirken. Ta kontakt med en av oss i Sjømannskirken (se lenger ned).

Innsending av takkoffer kan gjerne gjøres på Vipps til Sjømannskirken - Norge: #10406 eller på kontonummer: 8220.02.83240
Merk overføringen med takkoffer og menighetens navn.

Tusen takk for at din menighet gir gaver til Sjømannskirken!

Se hva Sjømannskirken kan tilby menigheter i Norge

Du kan engasjere deg i Sjømannskirkens arbeid i Norge

• Bli frivillig som tillitsvalgt, i forening og i frivillighetsoppdrag.
  • Bli med på turer, regionrådsmøter, inspirasjonssamlinger, frivillighetsfester, basarer, treff, messer og festivaler.
  • Invitere Sjømannskirken til din menighet eller fellesskap

Ansatte i Norgesarbeidet