17. juni 2023Sjømannskirkens sommerkonsert

17. juni inviterer vi til Sjømannskirkens sommerkonsert i Kulturkirken JAKOB. Her kan du nyte god stemning og nydelig musikk!

Bli med på Sjømannskirkens sommerkonsert! Sammen med et knippe artister fra øverste hylle, ansatte og frivillige fra hele verden, inviterer vi til en helt spesiell kveld i Kulturkirken Jakob.

Her kan du nyte flott musikk fra Darling West, Marthe Wang og Knut Anders Sørum. I tillegg til Felix Peikli og fra egne rekker: Erik Faye Lindvig og Mia Erlandsen.

Alle kveldens artister har tidligere spilt på sjømannskirker i USA og Europa. 17. juni kan du høre dem på samme kveld i Oslo.

Velkommen til konsert!

Sommerkonserten inngår som en del av generalforsamlingen 2023s festkveld lørdag.