Regionårsmøter våren 2023 og informasjon om GF 2023

Her finner du en oversikt over regionårsmøter og årsmeldinger for din region

Våren 2023 skal det arrangeres årsmøter i alle våre 11 regioner. Det skal velges regionstyremedlemmer og delegater fra regionene til GF. Informasjonen oppdateres etter hvert som årsmøtepapirene er klare, og her finner du informasjon fra din region.

Sjømannskirkegudstjeneste og inspirasjonssamling/årsmøter i din region:

Nord-Hålogaland: Lørdag 22. april; årsmøte kl. 11 og årsmøtefest med utlodning kl. 18 i Nordkjosbotn kirke(det er mulig å bare komme på festen). Søndag 23. april; gudstjeneste kl. 11 samme sted.
Sør-Hålogaland: Lørdag 25. mars; årsmøte kl. 16 og Sjømannskirkefest kl. 18 i Narvik sjømannskirke. Søndag 26. mars; gudstjeneste kl. 11 samme sted.
Nidaros: Søndag 23. april; gudstjeneste kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Ranheim menighetssenter, Trondheim.
Møre: Søndag 16. april; gudstjeneste/fest på kjerka kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe m/innslag i Nordlandet kirke, Kristiansund og årsmøte i menighetshuset etter det.
Bjørgvin: Lørdag 15. april; årsmøte og sjømannskirkefest kl. 18 i Foldnes kirke.
Stavanger og Haugaland: Søndag 16. April; middag kl. 15 på skoleskipet MS «Gann» til kai i Hundvåg - etterfulgt av årsmøte og inspirasjonssamling med kaker og kaffe på samme båt.
Agder & Telemark: Søndag 16. april; gudstjeneste kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Stokken kirke, Arendal
Tunsberg: Søndag 23. april; gudstjeneste kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Søndre Slagen kirke, Tønsberg
Oslo & Akershus: Søndag 19. mars; gudstjeneste kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Snarøya kirke, Bærum
Østfold: Søndag 30. april; gudstjeneste i Moss kirke kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Arena kultur- og menighetshus.
Hamar: Søndag 23. april; gudstjeneste kl. 11 med etterfølgende kirkekaffe og årsmøte i Søre Ål kirke, Lillehammer.

Her finner du alt du trenger å vite om GF 2023
Generalforsamling 2023 | Sjømannskirken (sjomannskirken.no)

Foreløpige sakspapirer til Sjømannskirkens generalforsamling 16. -18. juni 2023:
Foreløpig saksliste til GF 2023
Revisjon av grunnreglene, sammenstilt pr. desember 2022
Gjeldende reglement for Nominasjonskomite 2020
Forslag til nytt reglement for nominasjonskomite

Klikk på en region for å lese årsmeldingene og andre dokument til årsmøtene: