Ung norsk i Berlin

Er du norsk ungdom eller ung voksen og bor i Berlin? Vi har arrangementer for både ungdom, studenter og unge voksne.

SKUB - skandinavisk ungdomskveld

SKUB er for deg mellom 13-22 år som har en skandinavisk tilknytning. Vi møtes tre kvelder i semesteret på forskjellige aktiviteter for å ha det gøy sammen og bli kjent.

Studentmiddager og arrangementer

Vi i Sjømannskirken samarbeider godt med ANSA om studentmiddager og andre arrangementer for studenter i Berlin. Datoer for arrangementer kommer fortløpende. Følg med på vår facebook-side, her på kalenderen på nettsiden, eller på ANSA sine Facebook-sider for ANSA – Tyskland Øst/Berlin.

Young professional? Jobber du frilans? Ønsker du nettverk?

Vi ønsker også å komme i kontakt med unge voksne som jobber og bor i Berlin, som ønsker å møte andre nordmenn som bor og jobber i Berlin.