Frivillig til 17.mai 2022 - meld deg på!

Hurra! I år kan vi feire sammen igjen!

Endelig etter to år med feiring hver for oss, kan vi igjen feire 17.mai sammen i London!

Det blir gudstjeneste i Sjømannskirken kl 11, med påfølgende kirkekaffe.
I Southwark Park blir det feiring fra kl 12, med program fra kl 13, som vanlig.

Sjømannskirken vil ha vaffelsalg i parken, og kirkebygget vil være åpen med salg av vafler, kaffe og pølser parallelt med feiringen i parken.

17.mai er dagen vi feirer sammen, både i Norge og utenlands, og det er godt at vi igjen kan dra lasset sammen.

Kan du stille som frivillig?

Fyll ut skjemaet under!

NB! Vi beklager at det er en teknisk "heng" i skjemaet - du melder deg på når du trykker SEND INN, selv om det ikke virker sånn med en gang.
Sjekk mailboksen din etter noen minutter - da skal det ha kommet en kvitteringse-post!

Så flott at du kan være med! Vi gleder oss til å sees på 17.mai!