Eksamen

Sjømannskirken i Miami tilbyr lokaler og eksamensvakt til norske studenter

Nettbaserte studier, eller i Florida når eksamen skal tas? Da har du mulighet til å ta eksamen her hos oss på Sjømannskirken i Miami!

Forutsetningen er at dette er forhåndsgodkjent av skolen/universitetet, og vi har kapasitet på aktuell dato. Vi har alllerede hatt flere eksamenskandidater og er godkjent eksamenssted for de fleste høgskoler og universitet. Merk at eksamen må foregår på lokal tid her hos oss, og må bookes inn på forhånd. Fyll in skjemaet nedenfor dersom du ønsker å kontakte oss om eksamen. Merk at dette kun er en forespørsel på dato, vi vil ta kontakt med deg når vi har mottatt skjemaet.

Velkommen!

Priser for eksamen

$150 1-4 timer

$200 4-8 timer

$50 tillegg for mandag og fredag da vi normalt sett har stengt.

Prisen inkluderer bruk av lokalet, personale og innsending av eksamens svarene.