Støtt Sjømannskirken i Miami - kjøp din murstein idag!

Din støtte til Sjømannskirken i Miami settes pris på

Du har kanskje sett de fine mursteinene ute ved flaggstengene til inngangen av Sjømannskirken i Miami og lurt på hvorfor de er der? Det er faktisk en måte man kan støtte Sjømannskirken i Miami på.

For $500 kan du få ditt navn, organisasjon eller bedrift skrevet i stein og nedlagt utenfor her som alle ser når de kommer, nesten til evig tid!

Fyll inn skjemaet i dag og vær med å støtte Sjømannskirken i Miami og arbeidet her i Sør Florida!

Et annet alternativ er å gå inn på vår gaveside og gi et valgfritt beløp - da klikker du HER.

Takk for ditt bidrag!

Det er også mulig å legge til et symbol på en av linjene - klikk HER for å se hvilke symboler som er tilgjengelig. I skjemaet nedenfor kan du for eksempel skrive på en av linjene SYMBOL: Hjerte. Ved spørsmål ta kontakt med oss på miami@sjomannskirken.no