Gudstjenester

GUDSTJENESTER VÅREN 2024
Se kalenderen

Genève
Vi har gudstjeneste 1-2 ganger i måneden i Genéve-området i Sjømannskirkens lokaler i  Esplanade des Récréations 1, 1217 Meyrin til gudstjenester.

Fredag 17. mai kl. 17 blir det gudstjeneste som innledning til en større nasjonaldagsfeiring på Château de Bossey, Chemin Chenevère 2, Bogis-Bossey

Søndag 26. mai kl. 12 blir det gudstjeneste med konfirmasjon i Temple de Genthod, Rte de Rennex 1, 1294 Genthod.

Zürich
Sjømannskirken har gudstjeneste i Zürich to-tre ganger i året. På høsten er den i forkant av julemarkedet. I vår var det gudstjeneste palmesøndag i Luther Kirche i Kurvenstrasse 39, 8006 Zürich.

Bern
Vi har gudstjeneste i Bern den 2. juni kl 12.30 i St. Ursula kirken. Adresse: Jubiläumsplatz 2, 3005 Bern. Etterpå er vi invitert til kaffe i residensen til den norske ambassadøren i Bern i Kirchenfeldstrasse 90. Residensen ligger 350 m fra St. Ursula. Vi ønsker påmelding til kaffen. Bruk denne lenken.

Lausanne
Den gamle romanske steinkirken St. Sulpice gir en helt spesiell ramme rundt gudstjenesten søndag 23. juni kl. 13. Norsk kor i Genéve deltar. Adresse: Eglise Evangelique Rèformèe St. Sulpice Chemin du Crêt, 1025 St Sulpice.

Basel
Vi møtes til gudstjeneste i Zwingli Haus lørdag 27. april kl 12 med påfølgende kirkekaffe. Adressen er Gundeldingerstrasse 370, 4053 Basel