Palmefond

Adopter en palme på El Campanario!

Vi ønsker å ta godt vare på palmene våre i hagen på El Campanario. Vi har i alt 40 palmer, som skaper en fin ramme rundt kirken vår. De er til glede for oss alle med sine lange, høyreiste stammer og sine svalende palmeblader som skaper pamlesus i vinden. Men det koster penger å ta godt vare på dem gjennom året. Beskjæring er et arbeid for spesialister, og bør skje en gang årlig. Derfor etablerte vi et et eget "Palmefond" sommeren 2019. Dette er et program der man kan adoptere "sin egen" palme i hagen ved å gi NOK 500,- årlig. Etter registrering og betaling, vil man få ny betalingsinformasjon hvert år, til man selv sier opp avtalen.

Bli palmefadder i dag!