NASJONALDAGEN I KØBENHAVN: I 2019 var gatene i den danske hovedstaden fulle av festkledde nordmenn 17. mai.

Se 17. mai-programmet i Sjømannskirken

Skal du feire nasjonaldagen i utlandet? Da er du velkommen til å feire sammen med oss.

I menyen under finner du programmet for alle sjømannskirkene. Programmene omfatter alt fra barnetog, pølser, is og leker på kirkene, parkarrangementer og fellesarrangementer med andre norske aktører. Vi gleder oss til å se deg!

Klikk på den sjømannskirken du vil besøke for å få frem aktivitetene som skjer i forbindelse med 17. mai.

Du vil også finne den enkelte sjømannskirkes 17. mai-program på deres Facebook-side.  Lenke til denne ligger innunder hver stasjon og hver tjenestes nettside.

Ha en nydelig nasjonaldagsfeiring der du er i verden!

Noen av våre ambulerende prester har også aktiviteter på sitt program, dette legges til nederst i saken, så fort programmet er klart.

Velkommen til nasjonaldagsfeiring!

Vi gleder oss til å åpne dørene og feire nasjonaldagen sammen!

Velg kirke for å se 17. mai-programmet

17. mai-feiring i Dubai 2024

Fredag 17. mai

• 08:00 - Flaggheising og Tradisjonell 17. mai-frokost med smørbrød og bløtkake.
  • 13.00 - 16.30 Tradisjonelt 17. mai-arrangement, åpent for alle!

Se linkene nedenfor for info og påmelding til begge arrangementene!

17. maifrokost påmeldingslink

17.maifest påmeldingslink