Her er vi

Sjømannskirken ønsker å være til stede for nordmenn over hele verden.

Kirker i utlandet

• StorbritanniaAberdeen

Vi besøker sjøfolk om bord i fartøy i Aberdeen og i de andre havnene i Skottland. I tillegg er vi kirke og sosial arena for nordmenn som oppholder seg i landet for kortere og lengre tid.

• TyrkiaAlanya

Vi er både kirke og et kulturelt og sosialt møtested for nordmenn og andre skandinaver i Alanyaområdet. Se vår Facebook for å se hva som skjer hos oss!

• SpaniaAlbir-Villajoyosa

Kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i alle aldre på Costa Blanca nord.

• KyprosAyia Napa

Turist, fastboende, sjømann, guide eller noe annet? Spiller ingen rolle. Du er hjertelig velkommen til fellesskapet i Den Skandinaviske kirken i Ayia Napa, rett overfor hotellene Tasia Maris og Pavlo Napa.

• Belgia
  • BeneluxBenelux

Vi er et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i Belgia, Luxemburg og Nederland

• TysklandBerlin

Gjennom våre aktiviteter og arrangement vil vi være et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn som bor i Berlin eller som er på besøk.

• BrasilBrasil

Velkommen til Prinsesse Ragnhilds Kirke, vår flotte oase i bydelen Gávea, kun fire kilometer fra strendene Ipanema og Leblon.

• SpaniaCosta del Sol

Velkommen! Et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i alle aldre på Costa del Sol

• UAEDubai

Hjertelig velkommen til Sjømannskirken i Dubai. Sjømannskirken er møteplassen for deg som er Skandinav i Dubai og UAE.

• USAFlorida

Velkommen til Sjømannskirken i Miami - Kronprinsesse Mette-Marits kirke.

• SpaniaGran Canaria

Velkommen! Et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i alle aldre på Gran Canaria

• TysklandHamburg

Den gode møteplass, store julebasar og gode vafler! Kiosk i åpningstiden tirsdag-lørdag kl.13-16.

• USAHouston

Et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i Houston-området. Velkommen hjemom!

• DanmarkKøbenhavn

Velkommen hjemom! Sjømannskirken i København - Kong Haakons kirke, vil være en nærværende, omsorgsfull og oppsøkende kirke for nordmenn i København og Danmark.

• SpaniaLanzarote

Kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i alle aldre. Du finner oss et steinkast fra strandpromenaden i Puerto del Carmen.

• StorbritanniaLondon
  • USALos Angeles

Sjømannskirken i Los Angeles ligger i fredelige San Pedro, 40 minutters kjøretur fra Santa Monica og Hollywood. Du er velkommen til gudstjenester, sosiale treff, kaffe, vafler, en dukkert i bassenget, lek i hagen eller innkjøp i vår skandinaviske butikk.

• SpaniaMallorca/Barcelona

For alle - nær den enkelte!

• USANew York

Kirkelig, kulturelt og sosialt møtested. Kom innom Kong Olav Vs kirke på Manhattan.

• FrankrikeParis

Velkommen til Sjømannskirken i Paris - Dronning Sonjas kirke- og kultursenter.

• Rotterdam
  • USASan Francisco

Velkommen til Sjømannskirken i San Francisco! Et samlingssted for sjøfolk, fastboende og nordmenn på studieopphold og jobbutveksling som tilbringer kortere eller lengre tid i San Francisco/Bay Area.

• SingaporeSingapore

Oppsøkende og tilstedeværende. Et kirkelig, sosialt og kulturelt møtested i Singapore siden 1955

• SverigeStockholm

Velkommen til Sjømannskirken i Stockholm - Kronprinsesse Märthas kirke. Et kirkelig, sosialt og kulturelt møtested for nordmenn i Stockholm.

• SveitsSveits

Vi er et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i Sveits og Nord-Italia, med base i Genève

• SpaniaTenerife

Velkommen til Sjømannskirken på Tenerife! Sjømannskirken på Tenerife er lokalisert i Don Antonio, en bygning sentralt i Los Cristianos.

• ThailandThailand

Kirkelig, kulturell og sosialt møtested for nordmenn i Pattaya, Thailand. Du finner oss i vår nye kirke, som ligger midt i mellom Pattaya og Jomtien.

• SpaniaTorrevieja

Velkommen til Sjømannskirken i Torrevieja - Prinsesse Märtha Louises kirke. Et kirkelig, kulturelt og sosialt møtested for nordmenn i alle aldre.