Konfirmasjon

Sjømannskirkens konfirmasjonsundervisning er både gøy, sosial og lærerik.

Velkommen til å delta som konfirmant på El Campanario! Om du er usikker på om du vil konfirmeres, eller ikke er døpt, er du allikevel velkommen.
Dette blir et spennende år med aktive samlinger der vi lærer om livet, fellesskapet og den kristne tro. Vanligvis møtes vi en søndag i måneden til aktiviteter og undervisning. Vi spiser sammen og deltar på gudstjenesten.

Det koster 50 euro å delta, og for denne summen får konfirmantene utstyr og mat på samlingene. Betaling skjer kontant eller med kort på kirken.
Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å konfirmeres og oppfordrer derfor til å ta kontakt dersom det er vanskelig å betale.
Betalingsfrist 1.november 2024

Konfirmantleir arrangeres vanligvis i mars samme år som konfirmasjonen.
I flere år har vi pleid å reise til London på leir. Vi håper å få til noe tilsvarende våren 2025.
Info om hvor og hvordan leiren blir får konfirmantene i løpet av høsten.

Konfirmantåret 2024/2025 har oppstart i september 2024. Informasjon og datoer for samlinger kommer senere.
Selve konfirmasjonen er på palmesøndag, 13 april 2025.

Vi bruker SPOND som kommunikasjonsplatform, og all info og kommunikasjon med både foresatte og konfirmanter skjer via den platformen. Den finnes både som app og som nettside (www.spond.com)
Dere blir lagt til i gruppa etter dere er påmeldt.

Kontakt menighetspedagog Silje Håve Smørvik for mer informasjon.

OBS! Hvis konfirmanten er døpt i Den norske kirke trengs ikke dåpsattest å legges ved i påmeldingen.

Filer
Last opp bilde av passet ditt
Last opp bilde av din dåpsattest
Foresatte
Tillatelser
Kan konfirmantens navn og bilde offentliggjøres i forbindelse med konfirmasjonstiden? (Nettsider, bønnekort, aviser, Facebook)
Nyhetsbrev om hva som skjer på kirken, åpningstider og annen relevant informasjon.