Medlem / membership

Sjømannskirken i Florida er avhengig av din støtte - forny ditt medlemskap i dag!

For å være kirke for nordmenn i Florida er vi helt avhengige av dere som støtter oss! Antall medlemmer er en viktig del av det å sikre fremtidig drift her.

Ønsker du å bli medlem, eller fornye ditt medlemskap i Sjømannskirken i Florida for 2023 ber vi deg om å fylle inn skjemaet nedenfor.

Medlemskontigenten koster $25 per person per år, og gir rett til skattefradrag i USA.

Skulle du ikke oppfylle medlemskravene men ønsker å støtte Sjømannskirken i Florida kan du gi via vår gaveside: GI EN GAVE

Takk for at du er med og støtter Sjømannskirken i Florida videre.

The Church is dependent on active members and donors in order to continue to do its work. The number of members are also important for our future.

If you would like to become a member, or renew your membership for 2023, please fill in the form below.

The membership fee is $25 per year, and it is tax deductible.

Should you not fulfill the requirements for membership you can still show your support through our regular giving: SUPPORT THE SEAMEN'S CHURCH

Thank you for your continued support!

Medlemskrav

- være over 18år
- besøke Sjømannskirken jevnlig
- skrive og lese norsk
- vært fastboende her i Florida i minimum 3 måneder
- betalt medlemmskontigenten
Dersom du ikke tidligere har signert deklarasjons skjemaet må dette skrives ut HER, og skannes eller leveres til oss.
E-post for å skanne signert dokument: miami@sjomannskirken.no

To be a member you must

- be 18years or older
- visit the church on a regular basis
- read and write Norwegian
- be a permanent resident here in Florida for a minimum of 3 months
- pay the membership fee

If you have not previously signed the declaration form you can find this HERE, and scan or drop of a signed copy to us.
E-mail to scan signed document: miami@sjomannskirken.no

or talk to us next time you are here!