Lokaler til utleie

Du kan leie festsalen, biblioteket eller gymsalen.

Ved utleie kan vi tilby enkel bevertning. Vi kan også være behjelpelig med formidling av catering.

Kaffe og vafler (pr. person): 50 DKK
Lunsj (pr. person) 150 DKK

FESTSAL
Festsalen vår egner seg godt til alt fra barnedåp, konfirmasjon, bryllupsfester, eller generalforsamlinger og møter. Det er skyvevegger mot kirkerommet og leseværelse, så det er også mulig med en «åpen løsning». Bord og stoler kan flyttes som ønsket – småbord, langbord, hestesko eller annet. Vi kan være behjelpelig med formidling av catering. I festsalen er også lydanlegg, trådløse mikrofoner og flygel tilgjengelig.

Utleie festsal inkludert bruk av kjøkken og servise: 5000 DKK
Utleie festsal ekskludert bruk av kjøkken og servise: 4500 DKK
Utleie festsal pr. time etter klokken 18.00: 500 DKK

Man kan også leie bord og stoler enkeltvis fra kirken – om du skal ha et selskap hjemme

BIBLIOTEK
Vi har et flott bibliotek med norske bøker. Midt i rommet er et stort møtebord og 12 stoler. Rommet egner seg godt til mindre møter og samlinger på max 20 personer. Skjerm og projektor til presentasjoner.
(Er man flere enn 20 personer må man leie festsalen)

Utleie bibliotek: 1000 DKK

GYMSAL
Ned trappen fra leseværelse har vi en fin gymsal. Denne kan man leie enkeltvis til f.eks. en konfirmasjon, en fotballtrening eller dansetrening (avtakbare speil på veggen). Gymsalen kan også leies i tillegg til f.eks. festsalen – da barn kan leke og løpe fritt under et selskap.

Leie av gymsal: 200 DKK per time