Vielsesskjema

Når dato og tidspunkt for vielse er avtalt kan dere fylle ut og sende inn skjemaet under.

Etter at dere har avtalt dato og tidspunkt for vielsen kan dere fylle ut og sende inn skjemaet for kontaktdata, informasjon om forlovere, og betaling.

Litt tilleggsinformasjon ved utfylling av skjemaet

1. Antall gjester i bryllupet
Her fyller dere inn et antatt antall gjester slik at vi kan forberede arrangementet litt bedre i forkant. Dersom det blir vesentlige endringer, sender oss bare en beskjed i god tid før bryllupsdagen.

2. Servering av kaffe/te og vafler
Dersom dere bestiller servering av kaffe/te og vafler, blir dette etterfakturert.

3. Musikkønsker utover standard pakke
Dersom dere ønsker musikkinnslag utover standardpakke og/eller ønsker solister utover organist, blir dette fakturert separat.

4. For vielser utenfor kirken

For vielse andre steder enn i Sjømannskirken må dere velge betalingsalternativet på 9200 NOK.

5. Refusjon av innbetalte beløp ved kanselering av bestilling

Husk at vi må ha mottatt ferdig utfylt skjema og betaling senest 1 måned før bryllupsdagen. Ved avbestilling senest en måned før bryllupsdagen refunderes hele beløpet som er innbetalt.
Etter dette refunderes innbetalt beløp med fratrekk av kr 1 500.