Konfirmasjon

Velkommen til konfirmasjon hos oss.

Sjømannskirken i LA har gleden av å ønske velkommen til konfirmasjon hvert år.

Vi inviterer inn konfirmanter fra hele distriktet rundt Los Angeles/Vestkysten. Også konfirmanter med lang reiseavstand til Sjømannskirken kan delta på vårt opplegg, da det meste foregår på nettet.

Foruten noen samlinger i kirken gjennom konfirmasjonsåret, er konfirmantleiren i New York om høsten et høydepunkt, der konfirmanter fra hele Amerika kommer sammen.

Oppstart for konfirmantopplegget er september/oktober og konfirmasjonsgudstjenesten holdes i mai.

Om du har en konfirmant i huset, eller kjenner en som kan være interessert;

Ta kontakt med Ungdomsarbeider Petter Piita Isaksen på ppi@sjomannskirken.no (310)467-5179.