Oppsøkende arbeid

Sjømannskirken er oppsøkende både i og rundt Pattaya, og resten av Thailand

Vi besøker nordmenn på sykehus, i fengsel og på barer, også besøk til andre norske kolonier rundt i Thailand.

Hver uke reiser sjømannskirkens ansatte på sykebesøk. De tar med seg vafler til nordmennene som ligger på sykehus i Pattaya.

De ansatte går jevnlig på barbesøk rundt omkring i byen og snakker med de av nordmennene som ønsker det.

Nordmenn som sitter i fengsel i Thailand får jevnlig besøk fra sjømannskirken. Ofte med bøker fra kirkens bibliotek.

Vi forsøker å ha faste besøk til andre steder i Thailand, som Isan, Hua Hin, Cha-Am, Chiang Mai og Chiang Rai.

Følg med på vårt nyhetsbrev og facebook side om nå vi legger ut på disse turene.