Vielse andre steder på Costa Blanca

Hvis dere ønsker vielse andre steder på Costa Blanca enn på Sjømannskirken i Albir eller ved Solgården (Minnekirken eller Palmelunden), kan sjømannspresten også reise ut til andre kirker eller passende vigselssteder i vårt område. I slike tilfeller er dere selv ansvarlige for det praktiske rundt arrangementet.

Vi prøver å være så fleksibel som mulig m.h.t. dato og tider for vielser utenfor sjømannskirken, men vi strekker ikke alltid til.

I første omgang sender dere inn ønske for dato og sted i skjemaet under. Vi sjekker dernest om vi har en prest ledig for aktuelle tidspunkt, og oppdaterer dere
pr. e-post. Så avtaler vi nærmere om detaljene.

Her kommer du tilbake til vår bryllupside

SEND INN FORESPØRSEL OM DATO OG TIDSPUNKT FOR VIELSE HER

Tidspunkt for vielser

Vi prøver være så fleksibel som mulig m.h.t. dato og tider for vielser utenfor sjømannskirken. Send inn ønsket dato i skjemaet, så tar vi kontakt om nærmere avtale.

Priser for vielse

Vigsel andre steder på Costa Blanca enn på Sjømannskirken eller ved Solgården koster 9000 norske kroner.  Brudepar er da ansvarlig for alt det praktiske.

Vigselssamtalen

Dagen før vielsen har presten en samtale med dere. I samtalen blir vi litt kjent og avtaler de siste detaljene for vielsen.

Vigselsseremonien

Det er den samme seremonien som brukes i kirken i Norge. En vielse varer normalt 20-35 minutter alt ettersom hvor mye man ønsker av sang/musikk eller andre innslag.

Lese mer om vigselsseremonien

Musikk

For vielse på andre steder på Costa Blanca, benytter vi oss av elektronisk musikk, hvis da brudepar ikke selv velger og ordner med egne musikere/solister til vielsen.

Les mer om musikkvalg her