Fagseminaret 2018: Øvelse gjør mester!

Seminar for næringslivet i Norge

På årets fagseminar Øvelse gjør mester! ønsker vi å gjøre deltagerne bedre i stand til å planlegge, forberede og gjennomføre psykolososiale beredskapsøvelser. Gjennom teori, praktiske øvelser og presentasjon av Sjømannskirkens erfaringer vil deltagerne få styret kunnskap og økt motivasjon til å lede slike øvelser.

Dette er et praktisk seminar der målet er at du enkelt skal kunne omsette det du har lært til praksis og videreformidle i egen organisasjon.

Velkommen til årets seminar enten du er nysgjerrig på Sjømannskirkens beredskapsarbeid, jobber i HR eller direkte med beredskapsplanlegging. Hold av dato allerede nå, mer informasjon om påmelding kommer senere.

Datoer:
05.09 Sandefjord
06.09 Grimstad
11.09 Tromsø
12.09 Trondheim
18.09 Stavanger
19.09 Haugesund
26.09 Hareid
27.09 Bergen
28.09 Oslo

Påmeldingsskjema for fagseminaret 2018 finner du her.