Oppsøkende arbeid

Vi kommer gjerne på skipsbesøk, bedriftsbesøk og andre besøk.

Hjemmebesøk

Vi ønsker å besøke nordmenn som ikke kan komme seg til kirken. Dette gjelder i hovedsak eldre og syke. Ønsker du å hjelpe oss som frivillig besøksperson? Ta kontakt med oss.

Sykebesøk

Vi ønsker å besøke de som blir innlagt på sykehus.

Fengselbesøk

Ta kontakt dersom du har informasjon om nordmenn som sitter i fengsel i Benelux. Vi ønsker å bidra med besøk og samtale.

Bedriftsbesøk

Vi ønsker å besøke bedrifter i Benelux der det er nordmenn ansatt. Dersom du ønsker besøk, ta kontakt med oss. Vi synes det er hyggelig å treffe folk på deres egen arena.

Studenter og unge voksne

Vi ønsker å komme i kontakt med studenter, praktikanter og andre unge voksne som oppholder seg i Benelux. Vi møter dere gjerne på kafé eller på studiestedet.

Skolebesøk (?)

Kafébesøk

Vi møter deg gjerne på kafé i nærheten av der du bor

Skipsbesøk

Reisetjenesten for Sjøfolk har medarbeidere som betjener havnene langs Beneluxkysten. Er du på båt er det bare å ta kontakt hvis du ikke hører eller ser noe til oss.

Her finner du kontaktinformasjonen vår