Gudstjenester

Ca. hver tredje søndag gjennom året samles vi til gudstjeneste i Sjømannskirken i Berlin. Vel møtt til fellesskap, fordypning, bibel, bønn, nattverd og sang.

I gudstjenesten kan vi komme og hente påfyll til troen og livet. Gudstjenestene i Sjømannskirken i Berlin er mangfoldige og samtidig gjenkjennelige. Vi feirer blant annet gudstjeneste for store og små, bakgårdsgudstjeneste, høsttakkefest, julegudstjeneste, konfirmasjonsgudstjeneste og kveldsgudstjenester. Noen ganger er det også dåp i gudstjenesten.

Vel møtt til fellesskap rundt både nattverdbordet og kirkekaffebordet etterpå!

Gudstjenestene feires i Sjømannskirken i Berlins lokaler i Wartenburgstraße 7 og alle er velkomne til å delta.

Se i kalenderen vår her på nettsiden for mer info om de enkelte gudstjenestene, eller følg oss på Facebook og/eller Instagram der vi deler det som skjer i kirken.