Konserter og arrangementer

Sjømannskirken i Berlin ønsker å være en kulturåpen kirke og et møtested for mennesker som er interessert ulike kunst- og kulturuttrykk.

Sjømannskirken i Berlin er en møteplass for nordmenn i Berlin og omegn. Vi har et variert program i kirken og det er mange som deltar i felleskapet. Vi arrangerer med jevne og ujevne mellomrom ulike foredrag og konserter i lokalene i Wartenburgstraße 7 i Kreutzberg.

Har du en ide til et arrangement eller ønsker om å arrangere noe i Sjømannskirken så ta gjerne kontakt med oss. Vi ønsker velkommen forskjellige type arrangementer som kan være med å bygge felleskap for nordmenn i Berlin.

Ta gjerne også kontakt dersom du selv er utøvende kunster eller kulturarbeider i Berlin. Vi i Sjømannskirken kommer på besøk på utstillinger, foredrag eller konserter som du arrangerer, såfremt vi har kapasitet.