Sheila Roberts Photography

Her kan du sende inn prøvingsattest

For å kunne vies må dere ha prøvingsattest.

Denne bestiller dere  fra www.skatteetaten.no, og det må gjøres i god tid før vielsen. Det enkleste er å søke om attesten elektronisk her:
Prøvingsattest / Erklæring fra brudefolkene

Prøvingsattest er det samme som "Erklæring fra brudefolk før prøving av ekteskapsvilkår".

Når dere har mottatt prøvingsattesten fra Skatteetaten, laster dere den opp som PDF-fil i skjemaet under og sender den inn til oss.
Husk at prøvingsattesten må være oss i hende senest 1 mnd. før vielsen.

Tilbake til hovedsiden for bryllup på Costa del Sol.

Last opp prøvingsattesten (PDF-format)  i skjemaet under
og send den til oss seneste 1 måned før vielsen.

Brudepar skal sende oss prøvingsattest/ Erklæring fra brudefolk i skjemaet til venstre min. 1 mnd. før vielsen.

Forloverne, på sin side skal registrere sin 'Forlovererklæring' hos Skatteetaten i god tid før vielsen.
(Forloverne trenger ikke å være tilstede i selve vielsen, men det skal være to vitner utenom prest og brudepar. Dette kan vi ordne).

Sjømannskirken har vigselsrett dersom en av dere har norsk statsborgerskap.

Vi har ikke vigselsrett for dem med spansk statsborgerskap. Det gjelder også om man har dobbelt statsborgerskap norsk/spansk.