STILLINGSUTLYSNING - Administrasjonsmedarbeider 100%

Sjømannskirken på Gran Canaria har en mangfoldig virksomhet, med snart 35 års virksomhet på øya. Samtidig er den en del av en global kirkelig virksomhet for nordmenn i utlandet. Sjømannskirkene er inviterende og oppsøkende og legger til rette for å være åndelige, kulturelle og sosiale møtesteder. Sjømannskirken preges av aktive frivillige og et sammensatt team av ansatte, utsendte fra Norge og lokalboende. Felles for alle er at vi tilstreber å kombinere god formel kompetanse med gleden over å møte mennesker. Et av virksomhetens sentrale fokus er menneskemøter og relasjonsbygging.

Sjømannskirken i på Gran Canaria lyser ut lokal stilling som administrasjonsmedarbeider i 100%. Dette er jobben for deg som har spansk kompetanse innen økonomi og administrasjon og kjenner de spanske forholdene godt. Du har også et engasjement for kirkelig virksomhet. Du vil dermed bidra til gode og effektive rutiner rundt administrasjon og forvaltning av kirkens samlede virksomhet. Du er har stor arbeidskapasitet, er ryddig, omgjengelig og liker mennesker. Du evner å jobbe selvstendig og trives samtidig med å være del av et

team. Du behersker norsk, engelsk og spansk flytende, muntlig og skriftlig. Ved å være lokalt ansatt i Spania er du innenfor rammen av spansk lønns- og arbeidsvilkår, helse- og trygdesystem. Det innebærer også at du bor i rimelig avstand fra kirken og har permanent opphold i Spania.

Stillingen vil primært handle om å bistå daglig leder i ivaretakelsen av kirkens ulike administrative behov og -oppgaver og vil også omfatte kirkens samlede regnskapsføring. Stillingen er et bindeledd mellom forvaltningen innen Sjømannskirkens globale organisasjon og de ulike spanske rutiner. Den vil samhandle nært med andre medarbeidere i forvaltningen av leverandøravtaler innen forsikring, vedlikehold og innkjøp etc. Daglig leder ved Sjømannskirken er nærmeste leder.

Som del av teamet vil administrasjonsmedarbeideren også delta i planlegging og gjennomføring i kirkens arrangement og relasjonsbyggende virksomhet, alt etter behov og etter nærmere avtale med daglig leder.

Hovedoppgaver – ansvar
Regnskap

  • Utarbeide budsjett i samarbeid med daglig leder
  • Bilagsføring og arkivering
  • Utbetalinger
  • Kontoavstemming
  • Fakturering og kreditering
  • Oppdatering om bankenes lånebetingelser og annen relevant informasjon
  • Bilforsikringer og andre forsikringer (formidling)
  • Avtaler (internett, telefon, kjøpeavtaler osv)

Andre oppgaver

  • Språk og kulturtolk
  • Utarbeide kontrakter
  • Leie leiligheter/hus til ansatte, løpende kontakt med utleiefirma
  • Oppdatering på offentlige dokumenter
  • Svare på telefoner/sentralbord
  • Innkjøp av rekvisita og andre innkjøp til stasjonen
  • Sekretærarbeid
  • Alt arbeid som normalt utføres av Gestoria

 

Søknad med CV sendes til Daglig leder Erik Faye Lindvig på e-post erl@sjomannskirken.no. Ved spørsmål om stillingen kan du ringe +34 699 066 852

 

Søknadsfrist: 15.1.2022

Arbeidsgiver: Sjømannskirken på Gran Canaria

Sted: Arguineguin

Stillingstittel: Lokal administrasjonsmedarbeider

Ansettelsesform: Fast

Stillingsprosent: 100

Personvernerklæring

Sjømannskirken ønsker å være enkel å komme i kontakt med – også digitalt. For å gjøre nettsidene våre brukervennlige og funksjonelle, benytter vi informasjonskapsler. De hjelper oss med å tilpasse nettsiden til dine innstillinger, samle nyttig statistikk, og dele informasjon om våre tilbud. Informasjonskapslene bidrar til å gjøre besøket ditt så godt som mulig. Detaljer

Dine innstillinger for infokapsler

I Sjømannskirken tar vi personvernet ditt på alvor, og det er viktig for oss å være åpne og tydelige på hvordan vi behandler persondata om deg.

Informasjonskapslene bruker vi for å huske dine innstillinger på nettsiden for å gjøre opplevelsen av nettsiden så relevant som mulig. Vi bruker Google Analytics og Meta Pixel for å holde oversikt over antall besøkende og statistikk over bruk av nettsiden og for å kunne nå deg med viktige budskap gjennom annonser. Tidvis bruker vi andre analyseverktøy for å få hjelp til å forbedre nettsiden.

Valget er ditt!

Nødvendige informasjonskapsler bidrar til å gjøre nettsiden brukbar ved at grunnleggende funksjoner som sidenavigasjon, tilgang til ulike områder av nettstedet og måle statistikk over bruk av nettsiden. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene. Derfor kan du ikke slå dem av.
Funksjonelle informasjonskapsler hjelper med å utføre visse funksjoner, som å dele innholdet på nettstedet på sosiale medieplattformer, samle tilbakemeldinger og andre tredjepartsfunksjoner.
Informasjonskapsler for markedsføring brukes til å spore besøkende på nettstedet. Dette har vi for å kunne vise deg innhold fra oss på andre nettsteder, og for å vite hvor mange som kommer til vår nettside fra våre annonser.