Lys Våken 25-26 november

Velkommen til Lys Våken!

Lys Våken handler om å være lys våkne for det som skjer rundt oss. Vi skal være lys våkne for hverandre, for Gud og for oss selv.

Vi ønsker alle 9-12 åringer velkommen til en spennende helg her på sjømannskirken i Singapore. Vi har nemlig tenkt å overnatte i kirkerommet, og vi har kjempelyst til at du skal være med!

Vi starter lørdag kl. 17:00. Denne lørdagen vil vi kose oss sammen, bli kjent med hverandre, spise god mat og gjøre spennende og morsomme ting sammen. Vi vil også være med å lage gudstjeneste til søndag, hvor vi vil vise frem alt vi har gjort.

Gudstjenesten begynner klokken 12:00 på søndag, og da er alle foreldre, søsken og øvrig familie hjertelig velkommen til å være med.

Etter gudstjenesten blir det kirkekaffe med kake, pølser og lomper!

Vi regner med at Lys Våken vil være ferdig til ca. kl. 14:00 på søndag 26. november.

Praktisk om overnatting/program og pakkeliste

Vi skal:

• lage kule t-skjorter!
  • Overnatte i kirken
  • Ha leker og kino
  • Lære nye sanger
  • Gudstjenesteverksted

Barnet ditt trenger å ha med seg:

• Sovepose/dyne og pute og laken
  • badetøy
  • Håndkle og toalettsaker
  • Nattøy og eventuelt ekstra skift til neste dag

Vi kommer til å ha mobilhotell for mobilene. De kan når som helst få den tilbake hvis de trenger å ringe foresatte.

Nattevakt

For å kunne gjennomføre dette, trenger vi våken nattevakt mens barna sover. Kryss av i skjemaet under hvis en av dere har mulighet! Det går også an å dele opp natta, slik at det ikke blir så lenge.

Hjertelig velkommen!

Meld deg på her

Spørsmål eller annet:
Ta kontakt med diakon Solveig Brattgjerd sbr@sjomannskirken.no eller på telefon/WhatsApp +65 9674 8251