Kommende turer og aktiveter i løpet av høysesongen

Vi har lagt noen planer for turer og aktiviteter for kommende høysesong, som dere kan sjekke med her for at dere kan få legge dette inn i deres planer.

Alt dette og mer til vil det komme mer informasjon på vår hjemmeside, nyhetsbrev og facebook når det nærmer seg aktuelle datoer.

TURER

Følg med på vår hjemmeside, nyhetsbrev og facebook for turer utenom vanlig ukeprogram.

SJØMANNSKIRKENS MØTE MED NORDMENN ANDRE STEDER I THAILAND

Ta gjerne kontakt med sjømannskirken for å avtale besøk, vi vil også publisere når turer er lagt opp til forskjelligen steder.

Andre aktiviteter

Fra november til mai vil vi ha flere torsdagskvelder på kirken, hvor det blir tema, quiz og konserter.

Fra januar og ut april vil blir det badeturer de fleste onsdager, påmelding på nettsiden.

Siste fredagen i hver måned blir det Sinnsrogudstjenester.

Følg med på vår hjemmeside, nyhetsbrev og facebook for mer informasjon og hva annet som vil skje fremover