Nye sesongmedarbeidere

Ny sesongprest er Rolf-Hugo Arnfinn Hanssen og ny sesongmedarbeider er Wenche Strand.

Vår nye sesongprest Rolf-Hugo Arnfinn Hanssen gjør for tiden tjeneste for Den Norske Kirke i det som kalles Nådens Fellesskap. Dette er betegnelsen på en samarbeidsavtale mellom vår kirke og metodistkirken i Norge. Han har tidligere vært menighetsprest i Den Evangeliske Lutherske Frikirke og Metodistkirken og både daglig leder og prest i Den Norske Kirke.

Han er 76 år og gift med Wenche Strand.

Han er bosatt i Bergen, men kommer opprinnelig fra Salangen, som ligger i Troms.

Rolf Hugo forteller at motivasjonen for tjenesten er å være til hjelp og velsignelse for mennesker både gjennom forkynnelse og personlig kontakt.

Vår nye sesongmedarbeider Wenche Strand er som nevnt gift med Rolf Hugo.

Hun er 68 år og har i hele sitt yrkesaktive liv vært lærer på videregående skole med estetiske og praktiske fag som sine felt. Hun er også utdannet møbelsnekker.

Dessuten har hun vært hovedverneombud på sin fylkeskommunale arbeidsplass Årstad videregående skole.

Hun er ekte bergenser og stolt av det!

Wenche ser frem mot å jobbe med mennesker og som Rolf Hugo være til hjelp og velsignelse for dem.