Store og små i kirken!

Velkommen små og store...

Torrevieja Soul Children

Kor og aktiviteter for 1.-7. klassinger. Vi samles ca. annenhver tirsdag kl 16:00-17:00 på DNSR (Den Norske Skolen i Rojales). Vi synger i ca. en time før Åpen skole. Det blir også noen opptredener i løpet av året.

Pris: 10€ pr. semester

Vi bruker også Spond:  Spond Soul Children

Super Torsdag

Annenhver torsdag er det familiedag i Sjømannskirken vår. Vi starter ettermiddagen klokken 16:00, med et fellesmåltid til en hyggelig pris. Husk påmelding!

Via Spond eller på nettsiden vår: Påmelding Familiemiddag

Etter maten deler vi barn og ungdommer inn i aktiviteter etter alder. Kirken er åpen, så foreldre kan sitte å drikke kaffe mens barna er på aktiviteter.

Program:

16:00 - 16:30     FAMILIEMIDDAG

16:30 - 18:00     DOWNSTAIRS

16:30 - 18:00     TWEENS

16:30 - 18:00     KONFIRMANTTIME

18:00 - 20:00     UPSTAIRS

Lørdag=Åpen kirke

Vi har åpen kirke 11-15. Det serveres grøt i høysesong. Ellers har vi alltid smørbrød og vafler på lur. Det skal alltid være litt ekstra for barna derfor har vi et hobbybord med forskjellige aktiviteter. Det er også mulig å låne Petanqe-utstyr og benytte seg av våre baner utenfor kirken.

Downstairs

Vår aktivitetsklubb for 1.-4. trinn. Da holder vi på med mye gøy, lek, dans, sang, forming, snekkering og mye mer.

Tweens

Aktiviteter for 5.-7. trinn. Vi holder tii i ungdomslokalene våre i andre etasje på sjømannskirken. Der blir det kiosk, spill, gaming, biljard og mye mer.

karneval