For ungdom

Upstairs

Ungdomskafé med aktiviteter for 8. - 10. trinn. Vi samles ca. annenhver fredag kl. 18:00-22:00. I lokalene til Familieveiviseren i Ciudad Quesada. Vi holder åpent hus for ungdommene. Her kan de spille spill, på brett eller skjerm, henge sammen med andre ungdommer eller bare chille på takterassen. Rusfritt arrangement, gratis inngang.

Vi har vår egen Spond gruppe hvor vi tar imot påmeldinger til hver gang og deler informasjon.

Spond Upstairs

MiLK - Mini Lederkurs

MiLK står for Minilederkurs og er et kurs utviklet av Norges KFUK-KFUM for å skape unge ledere. Lederkurset er for ungdom over 15 år.

Dato for høsten 2024 kommer straks. I tillegg vil vi sammen avtale tidspunkt for praksis.

Målsetting med MiLK

*Gi opplæring og erfaring som leder
*Vise at vi er en del av et fellesskap i kirken

*Gi kursets deltakere praksis i menighetens barne- og ungdomsarbeid
*MiLK-møtepunkter
*Kurskvelder på 2 timer med enkel servering/ åpen kiosk.
*Noen praksisoppgaver gjennom året.
*Weekendtur sammen med de andre Spania-kirkene på våren.

Hva får du?

*Spennende kunnskap om tema innenfor organisasjon, ledelse, psykologi og teologi.
*Nye venner fra våre søsterkirker i Spania.
*Kursbevis som vil være en god attest ved fremtidige jobbsøknader.

Mer informasjon HER

Kurset ledes av barne- og ungdomsarbeider Line Cecilie Børresen