Velkommen som konfirmant i Sjømannskirken i Torrevieja!

Påmelding:

Påmeldingsskjema finner du nederst på siden under informasjonen. Du blir videresendt direkte til betaling med kort når du fyller ut skjema og trykker deg videre.

Ønsker du å søke om redusert betaling eller mulighet til å dele opp betalingen, ta kontakt med Anita på and@sjomannskirken.no

Hva er konfirmasjon?
Ordet konfirmasjon kan bety både «å bekrefte» og «å gjøre sterk». Konfirmasjonshandlingen er en forbønnshandling hvor vi ber Gud om å velsigne og å styrke hver enkelt konfirmant. Det forutsettes ikke en bekjennelse fra konfirmantens side. Det viktigste med konfirmanttiden er å bli bedre kjent med den kristne tro, der Gud sier ja til oss og vil være en del av våre liv.

Undervisningen
Vi gleder oss til undervisningstimer og dager sammen i Sjømannskirken. Hver konfirmanttime starter med at vi spiser middag sammen, dette er inkludert i konfirmantavgiften. Foreldre og søsken kan kjøpe middag. Ved påmelding til konfirmanttiden blir man også medlem av Sjømannskirken SUPERTORSDAG. En del av konfirmantsamlingene inneholder også ungdomsklubb som er annenhver fredag i Ciudad Quesada.

En konfirmanttid for alle
Vi ønsker at det skal være mulig for alle å gjennomføre konfirmasjon. Ta kontakt dersom du har behov for spesiell tilrettelegging, så ser vi hva vi får til!

Må jeg være døpt?
Alle som ønsker det kan delta i konfirmasjonsundervisningen, men den som vil stå til konfirmasjon på konfirmasjonssøndagen må være døpt. Det er ofte flere konfirmanter som døpes i løpet av konfirmasjonstiden. Tid og sted for dåpen avtales med prest.

Konfirmantundervisningen vil bli ledet av barne- og ungdomsarbeider Line Cecilie Børresen og sjømannsprest Anita Dalehavn

Konfirmanter 2024

Konfirmasjon

Husk landkode
Fyll inn konfirmantens fødselsnummer
Navn og telefonnummer til konfirmanten
Allergier eller noe informasjon vi trenger å vite
Jeg er innforstått med at samlinger og tur tilknyttet undervisningsopplegget er obligatoriske, og er enig i at opplegget for konfirmasjonstiden skal følges.
På nettside, sosiale medier, aviser.

Oppgaver for konfirmantforeldre

Velg det som passer best for dere.

Eks: steke vafler, oppvask mm.

Foresatt 2

(Ikke obligatorisk å fylle ut.)

Navn, telefonnummer og e-post til foresatt 2

Konfirmasjon 2025

Palmesøndag 13. april kl. 13:00

Pris

Egenandel for konfirmantåret er 450 € - i denne prisen er utgifter til utstyr, mat og leir i London inkludert. Men økonomi skal ikke være til hinder for konfirmasjon. Ta kontakt om du har spørsmål omkring dette eller ønsker delbetaling. Konsfirmanten blir også medlem i Sjømannskirkens SUPERTORSDAG.

Beløpet betales innen 15. oktober.

Høstens datoer

5. sept kl. 16-18 Konfirmanttime