Vaffelens dag: Vil du glede dine kolleger med deilige vafler i lunsjen i forbindelse med vaffelens dag? Nominer din arbeidsplass! Foto: Weronika Nitsch

Nominer en arbeidsplass 2024:Vinn vaffelbesøk i forbindelse med vaffelens dag!

Mandag 25. mars er det vaffelens dag. I forkant av selve dagen vil vi lage til et skikkelig vaffellunsjbesøk på en arbeidsplass!

Fyll ut skjemaet her på siden for å delta i konkurransen!

Vet DU om en arbeidsplass i Norge som du tror vil bli glad for et vaffelbesøk fra Sjømannskirken i lunsjen? Kanskje du vil nominere din egen arbeidsplass? Vi lager til skikkelig vaffelkos på en arbeidsplass som du mener fortjener et besøk! Besøket blir i første halvdel av mars.

Fristen for å nominere en arbeidsplass er 20. februar.

Spre glede på vaffeldagen

– Vi vil bruke vaffelens dag til å spre litt glede på arbeidsplassen til en heldig vinner. I tillegg til å smake godt er det noe eget med vafler, her ligger det innbakt mye tradisjon, sier Vigdis Alte, teamleder for Norgesarbeidet i Sjømannskirken.

Sjømannskirken har lange tradisjoner med å servere vafler når vi møter mennesker, enten ute i verden eller hjemme i Norge.

Vafler er mer enn mat

– For oss er vafler mer enn mat. Vaffelhjertet symboliserer den hjertevarmen vi ønsker å møte alle mennesker med. Derfor vil vi gjøre litt ekstra ut av vaffeldagen, forteller Alte.

Nå er hun spent på hvem de skal besøke i forbindelse med vaffelens dag. Kanskje blir det et klasserom, et verksted, et kontor eller et kjøpesenter? Her er det dine gode forslag som bestemmer.

Les mer: Disse vant vaffellunsj på jobben!

Fyll ut og send inn

Fyll ut skjemaet her på siden for å delta i konkurransen. Vi setter pris på noen linjer som praktisk beskriver arbeidsplassen din (hvor mage ca lager vi til for, er det tilgjengelig en form for kjøkkenkrok vi kan forberede i, osv. Og hvis du vil - noen linjer om hvorfor du mener akkurat denne arbeidsplassen fortjener et skikkelig vaffelkosbesøk!

Vinneren kontaktes. Følg med på nettsiden for oppdatert informasjon om vaffeldagen, og følge oss gjerne i sosiale medier.

Arbeidsplassen vi besøker i forbindelse med vaffelens dag må godkjenne at vi dokumenterer besøket gjennom tekst og bilder til bruk i våre sosiale medier, på nettside og i vårt magasin HJEM.

Delta i konkurransen her!

Sjømannskirken på Gran Canaria stakk av med seieren i sist kåring av «verdens beste vafler»

Se oppskriften her!