Bli fast giver i Alanya

Sjømannskirken i Alanya dekker gjennom arrangement og cafesalg utgifter til daglig drift. Aktivitetsnivået styres etter økonomien. Lønn til ansatte, husleieutgifter og et begrenset driftstilskudd dekkes av Sjømannskirken sentralt.

Vi oppfordrer frimodig til å bli med i en Fast givertjeneste der alle gaver går direkte til sjømannskirken i Alanya. Vårt oppdrag er å være tilstede for nordmenn i utlandet, både i sorg og i glede. Og mye av det viktige arbeidet vi gjør er ikke alltid synlig.

Hjelp oss å styrke den lokale økonomien og skape et større handlingsrom, der vi både kan opprettholde et trygt sosialt samlingssted på kirken, i samtidig prioritere nordmenn som trenger oss.

Opprette Fast Givertjeneste ved å velge "Hver måned" og ditt gavebeløp i skjemaet under. Da kan du velge beløp, og fast trekk hver måned med Avtalegiro eller Vipps.

SKATTEFRADRAG

Dersom du har skattbar inntekt i Norge, kan du få skattefradrag på alle dine gaver til Sjømannskirken, også dine gaver som fast giver her i Alanya.

For tiden gis det skattefradrag på gaver med samlet årlige gavebeløp mellom kr. 500,- og kr. 25000,-

SÅ LETT REGISTRERES SKATTEFRI GAVE

Trykk på skjema under og legg inn ditt fødselsnummer (11-siffre), så melder Sjømannskirken inn ditt gavebeløp til skatteetaten i Norge.

I Vipps aktivere du automatisk skattefradrag ved å gi samtykke til at Vipps deler nødvendige opplysninger med Sjømannskirken.

Til alle som blir fast giver i 2023!

Blir du fast giver i 2023, får du Sjømannskirkens flotte årskalender og almanakk som en symbolsk takk fra oss.

Velkommen som fast giver på Sjømannskirken i Alanya

Støtt vårt arbeid du også, slik at vi kan være til stede for nordmenn i utlandet som trenger omsorg og trygghet!

Støtt Alanya sitt arbeid

kr
Les mer om skattefradrag i Norge her

Sjømannskirken i Alanya er avhengige av bidrag!

Vipps et valgfritt beløp til 64800

Eller støtt oss på kontonummer 3000 20 05073

10-nychannahbjwb009.jpg

– Vet ikke om jeg hadde holdt ut uten studentpresten

Les om Hannah som fikk hjelp til å takle studentlivet i New York.

_dsc1039.jpg

Fikk god støtte etter tragedie

Alvhild Bjørnstad mistet mannen sin, Reidar, i en bilulykke i Tyrkia. Nå finner hun trygghet og støtte hos Sjømannskirken i Alanya.

30-stein_jarle_gudmundseth_02.jpg

- Jeg fikk livet i gave på nytt

Stein-Jarle Gudmundseth takker Sjømannskirken for støtten etter dødsulykke i Sør-Afrika.

26.jun 2018 15:15
irma-miami-renate-og-stine.jpg

En trygg havn

Ekstremværet slo inn over Miami og Houston og mange nordmenn måtte evakuere og søke ly i Sjømannskirken.

Hvor går pengene?

Sjømannskirken får rundt halvparten av inntektene sine fra staten. Resten må vi samle inn selv. Se hva pengene går til i videoen her.