Kirke, kafé og terrasse

Vafler og kaffe – og mer enn det.

Når kirken har åpningstid fra tirsdag til lørdag, er også kafeen åpen. Her er det salg av vafler, kaffe, te, vann og brus. Mat og drikke kan nytes inne eller ute på den store terrassen, med vakkert utsyn over havet, Puerto del Carmen og de vakre fjellene på sørsiden av Lanzarote. Kirkerommet har dessuten gratis trådløst internett, der folk kan koble seg på med sitt nettbrett eller sin smarttelefon. En datamaskin står til disposisjon, og det er et utvalg av magasiner man kan lese – blant annet Sjømannskirkens eget blad Hjem. Kirken har også et rikholdig bibliotek med utlånsordning. De som ønsker det, kan ha en stille stund i kirkerommet eller i stillerommet vårt.