Eurovisionpod 🎤

Rykende fersk podcast er ute!

I morgen, lørdag 13 mai, er det duket for Eurovision-fest i Liverpool 🇬🇧 og på Sjømannskirken i London. I denne rykende ferske podcasten kan du lytte til Sjømannskirken i London sin selvutnevnte Kulturavdeling 🎹 Vetle Movold, tidligere student i London, og menighetspedagog i Sjømannskirken i London, Ingeborg Tjelle, snakker om Eurovision sin historie, Sandnes og det norske bidraget i år 🇳🇴 Sjømannsprest Ellen Marie Skillingstad holder i spakene.

Alle er velkommen til Eurovision-fest i lørdag 13. mai. Der kan du lære mer om Eurovision, det blir underholdning, quiz og taco. Dørene åpner kl 17.30. Vi sees! 🎼🎸🎷

Hør den her!

Innspillingsdato. 12.05