Konfirmasjon

Norske ungdommer som bor i Stockholm eller som har norsk tilknytning kan konfirmeres i sjømannskirken.

Har du planlagt å konfirmere deg våren 2024?
Eller har du en datter eller sønn som er norsk/delvis norsk som ønsker å konfirmere seg?

Vi i Sjømannskirken/Den norske kirke i Stockholm ønsker deg velkommen til et annerledes år. Et år du blir kjent med deg selv, Jesus, andre konfirmanter, kirken og menigheten her på Stigberget.

Konfirmantåret starter med presentasjon søndag 27.august kl. 11.00, da er det bare for konfirmanter og foreldre å møte opp. Eller ta gjerne kontakt med oss på forhånd på mail stockholm@sjomannskirken.no for informasjon og programoversikt.

Det blir faste samlinger i kirken ca. 1 gang pr måned.
9.september blir det en "bli kjent tur", der vi drar på en heldagsreise i Skjærgården
20.-22. oktober blir det konfirmantleir

Det er Margareth har det meste av konfirmantundervisningen, men også noen ungdomsledere vil være med på samlingene i kirken.

I 2024 skjer konfirmasjonsdagen 19.mai (1. pinsedag)

Velkommen som konfirmant i Sjømannskirken i Stockholm!