Bli frivillig medarbeider

Vi har mange aktiviteter gjennom året i sjømannskirken i Sveits, og vi ønsker gode frivillige som kan være med på å utvikle aktiviteter, bygge fellesskap og bruke av sine ressurser i sjømannskirkens arbeid for barn, unge, voksne og eldre nordmenn i vårt område.

Vi trenger frivillige til mange oppgaver; medhjelpere på julemarkedet og 17.mai, til Torsdagskveld på sjømannskirken med kino - og temakvelder, på gudstjenester, i grupper som forbereder baking og salgsprodukter til julemarkedet, til søndagsskole og andre aktiviteter for barn og unge, til lunsjtreff og turer - mulighetene er mange.

Kan du tenke deg å være med som frivillig medarbeider så fyll gjerne inn skjemaet under. Vil du ta en prat om dette på telefon så kontakt Dag Eidhamar på tlf 079 342 31 72 eller på epost: dei@sjomannskirken.no