Småbarnstreff

Har du barn i alderen 0-7 år? Småbarnstreff er stedet å treffe andre barn og foreldre og bli kjent, knytte vennskap synge og leke sammen. Vi møtes  på sjømannskirken hver annen onsdag fra kl 13-15. Vi har en Whats App gruppe og legger deg gjerne til i den. Gi beskjed til Barbara på tlf 076 588 3250 eller e-post til bei@sjomannskirken.no

Ta gjerne med noen du kjenner! Velkommen

Sjømannskirkens adresse er:

Esplanade des Récréations 1, 1217 Meyrin

Ta trikk 18 mot Cern og gå av på Hôpital de la Tour. Gå noen meter tilbake, ta inn til venstre i lyskrysset. Ta første vei til høyre forbi apoteket. Den tredje blokken nedenfra, blå, er vår blokk. Gå rundt hjørnet på oversiden og du finner oss!

Det er også parkeringshus rett under sjømannskirken. Ta inn til høyre forbi apoteket, der ser du nedgangen til P-huset.

Datoer for småbarnstreff dette semesteret er: 10. januar, 24. januar, 14. februar, 28. februar, 13. mars, 27. mars, 10. april, 24. april, 8. juni.

Ta kontakt med Barbara Eidhamar på 076 588 32 50 for mer informasjon.