Familiemiddag

Sosial møteplass for barnefamilier på fredager, med aktiviteter for barn og ungdom.

Annenhver torsdag i skoleåret klokken 16:00 - 16:30, arrangeres det familiemiddag i kirken. Dette er en fin måte å bli bedre kjent og holde kontakt med andre som bor her i Torrevieja-området - både for foreldre og barn.

Pris: Voksen 5 € og barn/student 3 €

Frist for påmelding er innen klokken 12:00 tirsdagen før familiemiddag. Dersom du bestemmer deg for å delta etter fristen øker prisen til Voksen 10 € og barn 6 €.

PÅMELDING
Vi har påmelding for å kunne beregne mengde mat. Hvis du husker å melde deg på er det kjempefint, men om du en gang glemmer det må du komme allikevel!

ALLERGIER:
I påmeldingsskjemaet kan du melde fra om eventuell allergi. Påmeldingsskjema finner du nederst på siden her. Her er det også slik at du betaler, som siste del av påmeldingen.

Datoer for våren 2024

• 25. januar

• 8. februar

• 29. februar

• 21. mars

• 11. april

• 25. april

• 9. mai

Velg dato
Ved allergi, skriv navn på personen slik at vi sikrer at rett person får rett mat.