Støtt din sjømannskirke

Å ta vare på folk i kriser er en like viktig del av vårt arbeid, som å være en møteplass for hygge, samvær og norske vafler. Mange nordmenn reiser årlig ut av landet. Noen av dem vil oppleve dødsfall eller ulykker, naturkatastrofer eller personlige kriser.

Sjømannskirken i Aberdeen jobber for at nordmenn skal føle seg hjemme i Skottland. Sammen med våre kolleger har vi et nettverk over hele jordkloden, men er helt avhengig av din hjelp. Vi ønsker å hjelpe flere. Vil du hjelpe oss?

Støtt vårt arbeid du også, slik at vi kan være til stede for nordmenn i utlandet som trenger omsorg og trygghet!

Støtt Aberdeen sitt arbeid

kr
Les mer om skattefradrag i Norge her

Sjømannskirken i Aberdeen er avhengige av bidrag!

Vipps et valgfritt beløp til 58575

Eller støtt oss på kontonummer 8220 02 83305

10-nychannahbjwb009.jpg

– Vet ikke om jeg hadde holdt ut uten studentpresten

Les om Hannah som fikk hjelp til å takle studentlivet i New York.

_dsc1039.jpg

Fikk god støtte etter tragedie

Alvhild Bjørnstad mistet mannen sin, Reidar, i en bilulykke i Tyrkia. Nå finner hun trygghet og støtte hos Sjømannskirken i Alanya.

30-stein_jarle_gudmundseth_02.jpg

- Jeg fikk livet i gave på nytt

Stein-Jarle Gudmundseth takker Sjømannskirken for støtten etter dødsulykke i Sør-Afrika.

26.jun 2018 15:15
irma-miami-renate-og-stine.jpg

En trygg havn

Ekstremværet slo inn over Miami og Houston og mange nordmenn måtte evakuere og søke ly i Sjømannskirken.

Hvor går pengene?

Sjømannskirken får rundt halvparten av inntektene sine fra staten. Resten må vi samle inn selv. Se hva pengene går til i videoen her.