Diakon Håvard OslandAustralia og New Zealand

Med base i Sydney, besøker vi studenter og andre i Australia, New Zealand og Bali.

Diakon Håvard Osland

Diakon for studenter i Australia og New Zealand. Du kan alltid treffe Håvard på mobil, Messenger, Instagram.

Ønsker du besøk?

Diakon Håvard T. Osland reiser rundt over hele Australia og New Zealand. Han kommer gjerne på besøk og kan bidra med samtaler, kirkelige ritualer og lignende.

Planlegger du/dere dåp, bryllup eller konfirmasjon? Ta kontakt!

Sjømannskirken ønsker å oppsøke nordmenn der de er, også der det ikke finnes en sjømannskirke. Den ambulerende tjenesten oppsøker og møter mennesker der de jobber, bor eller oppholder seg. Vi tilbyr gjerne; samtale, studentsamling, gudstjeneste eller familiesamling når vi kommer på besøk.

Reiserute:

Studentene er på vei tilbake og det er snart tid for fadderuker rundt om på landet.

Ta gjerne kontakt for samtale, kaffekopper eller annet når diakon Håvard er i din by.

1.-4. april: Perth
8.-13. april: Auckland og Dunedin, NZ
22.-23. april: Canberra

132874550 1869889316511448 7631683764310437263 N

Neste Gudstjeneste 28. april kl. 14.30 Gudstjenester i Sydney

Sjømannskirken har faste gudstjenester sentralt i Sydney den siste søndagen i hver måned. Etterpå er det selvsagt kirkekaffe med vafler.

Nordhordland Folkehoegskole I Sydney 27 Jan 201

Vaffeloppskrift

Her er vaffeloppskriften vi bruker her i Australia og på New Zealand.

2021 04 Flagg I Solnedgang

17. mai feiringer i Australia og New Zealand

Det er snart klart for 17. mai.

2020 02 Daap 4 Copy 2

Dåp

Du kan døpe barnet ditt i Australia og på New Zealand.

Bryllup i Australia

Tenker du å gifte deg? Det er mulig å gjøre det i Australia.

2023 05 Konfirmanter – Justert

Konfirmasjon

Er du 14-15 år, eller har du en du kjenner som er? Sjømannskirken i Australia og New Zealand tilbyr konfirmasjon via nett og samlinger.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Gi en gave til Australia / New Zeland

kr
Les mer om skattefradrag i Norge her