Flere sjømannskirker tilbyr overnatting

Skal du på ferie i utlandet og er på jakt etter et billig alternativ til hotell? Da kan du overnatte i en sjømannskirke!

Flere sjømannskirker tilbyr overnatting til turister, turgrupper og brudepar. Ta en titt på oversikten under for mer detaljer og kontaktinformasjon. Kanskje finner du det perfekte overnattingsstedet for neste utenlandstur?

Costa del Sol

Gjestehuset på El Campanario har svømmebasseng tilgjengelig for gjestene.

Sjømannskirken på Costa del Sol har et eget gjestehus «El Campanario» i Calahonda. Her kan du bo på et av gjestehusets elleve flotte rom. Her finner du stor hage med svømmebasseng i rolige grønne omgivelser, egen patio og palmehage. Dette er et godt utgangspunkt for flotte dagsturer i den populære Andalucia regionen.

Gjestehuset tar imot turister, brudepar og gjester, kursdeltakere og andre besøkende som ønsker et opphold i vakre omgivelser. For mer informasjon og booking les her.

Dubai

Sjømannskirken i Dubai har to leiligheter til utleie på kirkens område. Studioleiligheten har dobbeltseng. Den andre leiligheten har separat soverom med dobbeltseng, samt sovesofa i stuen. Begge har kjøkkenkrok med oppvaskmaskin, komfyr, og eget bad med dusj. Det er vaskemaskin tilgjengelig i samme bygg som leilighetene. Alle gjestene kan benytte utendørsfasilitetene og slappe av ved det fine bassenget. I kirkens åpningstid kan leserommet benyttes, her serveres vafler og kaffe, samt salg av småvarer fra kiosken.

Har du lyst til å oppleve Dubai og samtidig få bo hyggelig, trygt og godt i Sjømannskirken? For mer informasjon og bestilling les her.

New York

Sjømannskirken i New York er sentralt plassert midt i smørøyet på Manhattan og holder til i 52nd Street i Midtown Manhattan mellom 1. og 2. aveny. Her kan du bo kun en spasertur unna mange av byens beste turistattraksjoner! Vi leier ut fem leiligheter med eget bad og alle gjestene har tilgang til den flotte takterrasen i 6.etg. For alle gjester sørger vi for at sengene er oppredd, det er håndklær, toalettpapir, håndsåpe og tørkepapir. Det er også adapter som passer til elektriske apparater fra Norge.

Les mer og book ditt opphold her.

Sjømannskirken i New York har fem leiligheter til utleie.